January 31, 2017

Maternity Pictures in the Snow


Not short after knowing that we were expecting a February baby, I decided my maternity pictures would be taken in the snow. I couldn't imagine a better scenario for a winter baby! When I hit the 36 weeks mark, we finally made it happen in the French Pyrenees.

Desde que supe que esperábamos a un bebé para febrero, me imaginé con fotos de embarazo en la nieve. Creo que es lo más bonito que puede haber para una sesión premamá en invierno. El día que cumplía 36 semanas, por fin lo hicimos realidad en los Pirineos franceses.


 
As it happens, it was Liam's first time in the snow, so the day was even the more special! We made a vlog for the occasion that you can watch in my YouTube channel.

Era también la primera vez de Liam en la nieve, así que ese día fue aún más especial! Hicimos un vlog para la ocasión que podéis ver en mi canal de Youtube.


I was wearing the prettiest pregnancy dress from Asos, which I had already worn to a wedding some months before and absolutely love. Also, how amazing is this natural light effect we got in the pic below!

Para la sesión de fotos llevé este vestido premamá de Asos que ya había llevado a una boda unos meses antes y del cual estoy completamente enamorada. El color, el estilo, el encaje... todo es YO! ¿Y qué os parece esta foto de aquí abajo? Menudo efecto de luz natural capturó la cámara, me encanta!



These are pictures I'll treasure forever, the second time my body makes such magic and blesses our family with a new treasure.
Estas fotos serán un recuerdo para toda la vida, de este momento tan precioso en el que mi cuerpo, por segunda vez, obra su magia y nos obsequia con un nuevo tesoro.



5 comments:

Thank you for your comments! I truly appreciate them!

xx Olivia